Լոգոյի նպատակները
Լոգոյի ստեղծումը անհրաժեշտ է անհատականացման և ապրանքանիշի ճանաչումը բարձրացնելու համար և ներկայացնում է պատկերի և տառատեսակի եզակի լուծում, որը կարող է բարձրացնել այնպիսի պարամետրերի արդյունավետությունը, ինչպիսիք են.

Ճանաչելիություն. Ձեր լոգոյի մեջ օգտագործված կերպարները, պարզ երկրաչափական ձևերը և խորհրդանիշները կբարձրացնեն լոգոյի հիշարժանությունը և, համապատասխանաբար, ճանաչելիությունը, այս ամենը, որպեսզի հեշտությամբ և առանց ջանքերի իր տեղը գրավի ձեր սպառողի մտքում.

Յուրահատուկություն. Աշխարհում ընդամենը յոթ նոտա կա, բայց կան շատ տարբեր մեղեդիներ: Պատմեք ձեր բիզնեսի էությունը լոգոյի մեջ և այն կլինի ձեր յուրահատուկ պատմությունը;
թիրախային լսարանի կողմից ապրանքանիշի հավատարմության բարձրացում;
համապատասխանությունը բրենդային հիմնական ռազմավարությանը:

Այս գործոնները ազդում են ոչ միայն ընկերության նույնականացման և ճանաչման վրա, այլև ծառայում են որպես ապրանքանիշի դիրքավորում՝ մեծացնելով նրա մրցակցային ուժը ընտրված ոլորտում:

Լոգոյի ստեղծում, գործիքներ
Դա անելու համար մենք օգտագործում ենք գործիքներ, որոնցից միայն չորսն են՝ FONT, SYMBOL, FORM, COLOR: Եվ այս հոդվածում մենք կցանկանայինք կիսվել ձեզ հետ գաղտնիքներով, թե ինչպես է աշխատում այս գործիքներից յուրաքանչյուրը, ինչպես է յուրաքանչյուր գործիք պատասխանատու ինչի համար, և ինչպես դրանց օգնությամբ դուք կարող եք ստեղծել ձեր ուրույն լոգոն, որպեսզի այն իսկապես փոխանցի էությունը: ձեր բիզնեսի մասին և եզակիորեն կարդացվում է ձեր թիրախային լսարանի կողմից:

1. LOGO FONT
Տառատեսակը լոգոյի ձևավորման հզոր նախագծային գործիքներից մեկն է: Առաջին հերթին, դուք պետք է հասկանաք, որ ձեզ անհրաժեշտ է եզակի տառատեսակ և եզակի պատկերներ ստեղծելու համար, ինչպես նաև հաղորդակցություն ստեղծելու ձեր ապրանքանիշի և ձեր թիրախային լսարանի միջև, որպեսզի մարդիկ կարողանան հասկանալ ձեր բիզնեսի իմաստը: Դրանք պարզապես պետք է ճիշտ կիրառվեն՝ հասկանալով, թե երբ և որն օգտագործել։ Այսպիսով, ինչպես ճիշտ օգտագործել տարբեր ոճեր՝ ճիշտ պատկեր ստեղծելու համար:

Օրինակ, դուք ունեք մի մեծ ընկերություն, որը կառուցված է ուղղահայաց հիերարխիայի վրա, և ունեք լուրջ հավակնություններ: Կամ ցանկանում եք ընդգծել ձեր կարգավիճակը, ամուրությունը և կայունությունը, ձեր բիզնեսի շրջանակը կամ ավելի մեծ նշանակություն տալ ձեր ապրանքանիշին. օգտագործեք միայն մեծատառեր:

Սա լավ ընտրություն է խոշոր ձեռնարկությունների, պետական ​​ընկերությունների, ինչպես նաև շքեղ սեգմենտի ապրանքանիշերի համար:

Եթե ​​ձեր ընկերությունը հիմնված է հորիզոնական հիերարխիայի վրա, և դուք կցանկանաք դա ցույց տալ: Կամ կցանկանայիք ընդգծել ապրանքների կամ ծառայությունների առկայությունը, հեշտ մուտքը, ընկերասիրությունը և ժողովրդավարությունը. օգտագործեք միայն փոքրատառեր:

Եթե ​​դուք ինչ-որ բան անում եք ձեր ձեռքերով, կամ ձեր բիզնեսի մեծ մասը ստեղծագործականությունն է, ինչն է ձեր արտադրանքը կամ ծառայությունը դարձնում օրիգինալ, և դուք նույնպես կցանկանայիք հաղորդակցության մեջ թողնել մատչելիությունն ու ընկերասիրությունը, օգտագործեք ձեռագիր ոճերով տառատեսակներ:

Ձեռագիր տառերը ձեր կերպարին ձեռքի աշխատանք, ինքնարտահայտում և թեթևություն կհաղորդեն:

Եթե ​​դուք ծառայություններ եք մատուցում կամ վաճառում եք պրեմիում ապրանքներ, բայց կարգավիճակից բացի, կցանկանայիք ընդգծել ավանդույթները, որոնց վրա ապավինում եք, ապա գեղագրության ոճերի օգտագործումը կօգնի ձեզ:

Կալիգրաֆիկ տառատեսակները ընդգծում են ձեր կարգավիճակը և ընդգծում ձեր ավանդական մոտեցումը:

Եթե ​​ձեր էությունն է արագությունը և դինամիկան: Դուք առաջարկում եք ծառայություններ՝ կապված «արագ» բիզնես գործընթացների, սպորտային ապրանքների հետ. օգտագործել շեղատառերը:

Նման տառատեսակների լուծումները դինամիկա կհաղորդեն ձեր պատկերին, որպեսզի բոլորը կարողանան հասկանալ իմաստը արդեն լոգոյի հետ շփվելուց հետո:

2. LOGO ԽՈՐՀՐԴԱՆԻՇ
Սիմվոլը հնագույն գործիք է՝ նպատակային խմբի հետ հետագա հաղորդակցման համար իմաստ եզրափակելու կամ պատկեր կառուցելու համար:

Լոգոները, որոնք ունեն որևէ խորհրդանիշ իրենց կառուցվածքի մեջ, շատ ավելի նկատելի և հիշվող են, քան պարզապես լոգոները, որոնք ունեն միայն տառատեսակներ:

19-րդ դարից ի վեր խորհրդանիշները ամուր հաստատվել են առևտրային դիզայնի մեջ սպառողական շուկայում: Նշաններն օգտագործվում են տառատեսակների հետ միասին՝ որպես համակցված ապրանքանիշեր և լոգոներ:

Շատ հաճախ մարդկանց պատկերները դառնում են խորհրդանիշ: Սրանք հաճախ ընկերությունների հիմնադիրներ են: Այս բնութագրերի միջոցով հաղորդակցությունը տեղի է ունենում ապրանքանիշի և թիրախային լսարանի միջև: Սիմվոլի շնորհիվ բրենդը բացահայտվում է թիրախային լսարանի համար, կարծես ապրանքանիշին օժտելով իր որակներով։

Պակաս տարածված չեն կենդանիների պատկերներ օգտագործող խորհրդանիշները : Կենդանիների պատկերների միջոցով դուք կարող եք ձեր ապրանքանիշին տալ որոշակի բնույթ:

Վերացական գրաֆիկական խորհրդանիշները լայնորեն կիրառվում են կորպորատիվ բրենդինգում։ Դրանց շնորհիվ կարող եք ստեղծել տեխնոլոգիական, բնապահպանական և այլ պատկերներ։

3.LOGO ՁԵՎ
Այն հզոր գործիք է լոգոներ ստեղծելու համար՝ ուժեղ տեսողական ազդեցությամբ: Եվ այս գործիքն օգտագործվում է երկու եղանակով՝ 1 լոգո՝ ներկառուցված ձևի մեջ (փակ լոգո), 2 լոգո՝ օգտագործելով ձևը։

Պարզ երկրաչափական ձևերը, ինչպիսիք են շրջանը, քառակուսին, եռանկյունը, կենտրոնացնում են ուշադրությունը: Այս կանոնը գործում է անկախ նրանից, թե որ մեթոդն եք ընտրում: Պարզը կարելի է հեշտությամբ նկարագրել կամ պատկերացնել: Հետևաբար, եթե ցանկանում եք, որ ձեր լոգոն նկատելի և հիշվող լինի, օգտագործեք պարզ երկրաչափական ձևեր:

Տառերի և ուղղագրական նշանների ձևերն աշխատում են նույնքան արդյունավետ, որքան երկրաչափական ձևերը:

4. LOGO ԳՈՒՅՆ
Մենք կարող ենք անվերջ խոսել գույների և գույների փոխհարաբերությունների մասին, և թե որքան արդյունավետ են այս գործիքները լոգո ստեղծելու համար: Տեսություն կա այն մասին, թե ինչպես են որոշ գույներ ազդում մարդու հոգեկանի վրա։ Բայց մեր աշխատանքում հետաքրքիրն այն է, թե ինչպես գույները կարող են տրամադրություն ստեղծել, պատկերներ ձևավորել և ինչպես արդյունավետ օգտագործել այս գործիքը, երբ նախագծում եք ձեր պատկերանշանը:

Սեվ.
Եթե ​​դուք ունեք պրեմիում որակի արտադրանք կամ զարգացնում եք ձեր բիզնեսը Lux հատվածում, ապա ձեր լոգոն պետք է լինի թանկ և խիստ՝ սևը կհամապատասխանի ձեզ: Սա շքեղության, խստության և ուժի գույնն է: Գրելիս օգտագործելով միայն մեծատառեր՝ կհասնեք ձեր նպատակին։

Կարմիր.
Եթե ​​ցանկանում եք առանձնանալ և ավելի շատ կիրք և զգացմունքներ ավելացնել ձեր պատկերանշանին, օգտագործեք կարմիրը: Այս գույնը կատարյալ է դրա համար։

Դեղին.
Այս գույնը, ինչպես ոչ մի այլ, հարմար է ուրախություն, ջերմություն, լավատեսություն, դրականը հաղորդելու, ինչպես նաև ձեր տարբերանշանում էներգիա հաղորդելու համար։ Այն սիրում են կրեատիվ մարդիկ, կրեատիվ գործակալություններն իրենց կորպորատիվ նույնականացման համար, ինչպես նաև էներգիա և ուժ ունեցող ապրանքներ:

Նարնջագույն.
Նարնջագույնը տրամադրությամբ լրացնում է դեղինին: Եթե ​​ցանկանում եք բացություն և ընկերասիրություն հաղորդել, ապա այս գույնը հիանալի լուծում կլինի։ Նրա մեջ շատ ջերմություն ու դրականություն կա։ Դա անելու համար օգտագործեք փոքրատառեր:

Կանաչ.
Աճը, կյանքը և ներդաշնակությունը խիստ կապված են կանաչ գույնի հետ: Եվ նաև, եթե ցանկանում եք փոխանցել բնականություն, թարմություն և շրջակա միջավայրի բարեկեցություն, կանաչն այն է, ինչ ձեզ հարկավոր է:

Կապույտ.
Ցանկանու՞մ եք փոխանցել հանգստություն: Կառուցե՞լ վստահություն և փոխանցե՞լ հուսալիություն: Կամ գուցե դուք տեխնոլոգիական ընկերություն եք: Կապույտը քո գույնն է:

Прокрутить вверх