SEO առաջխաղացում
SEO-ն (անգլերեն Search Engine Optimization) թարգմանվում է որպես «որոնողական համակարգի օպտիմալացում»: Օրինակ, երբ հաճախորդը Yandex-ում կամ Google-ում որոնում է «ինչ է seo»-ն, որոնողական համակարգը մշակում է հարցումը և տրամադրում է այս հարցին համապատասխանող կայքերի ցանկը: Կախված հարցումից, որոնման արդյունքները կարող են պարունակել մի քանի հարյուրից մինչև մի քանի միլիոն կայքեր: Որքան լավ է կայքը բավարարում որոշակի պահանջներ՝ հարմարավետություն, արագագործություն, հարցման և բովանդակության մաքսիմալ համընկում, այնքան մեծ է հավանականությունը, որ այն կցուցադրվի որոնման համակարգի 1-2 էջում, ինչը նշանակում է, որ ավելի շատ օգտվողներ կիմանան ընկերության ապրանքի կամ ծառայության մասին։ Պարզ բառերով ասած, SEO-ն աշխատանքների մի շարք է, որոնք օգնում են կայքը դարձնել հարմարավետ և ավելի շատ այցելուներ գրավել:
Յուրաքանչյուր կայք կարող է ունենալ առաջխաղացման տարբեր փուլեր, ամեն ինչ կախված է ռեսուրսի սկզբնական վիճակից։ Աշխատանքի տրամաբանությունը բաղկացած է հետևյալ գործողություններից.
1. Կայքի աուդիտ անցկացնել:
Այցելուների համար, ովքեր գտնում են կայքը որոնման համակարգերի միջոցով, կարևոր է, որ այն արագ բեռնվի, բացվի նոութբուքի և սմարթֆոնի վրա: SEO-ի մասնագետը վերլուծում է այս ցուցանիշները և գնահատում այլ պարամետրեր՝ ինչ դիրք է զբաղեցնում կայքը որոնման արդյունքներում, քանի օգտատեր է գալիս որոնումից, ինչպես է այն լրացվում տեխնիկական տեսանկյունից, արդյոք կան կարևոր սխալներ, որոնք խանգարում են լավ ինդեքսավորմանը: Կայքի աուդիտից հետո կազմվում է SEO-ի օպտիմալացման հետագա գործողությունների ծրագիր։
2. Կայքի իմաստային միջուկը:
Եթե հաճախորդը փնտրում է, թե ինչ է SEO-ն, և որոնումից հասնում է ուրիշ բովանդակության էջի, նա կփակի այն և կգնա այլ կայք: Այցելուներին չկորցնելու համար կարևոր է ճիշտ հավաքել իմաստային միջուկը՝ ընտրել կայքի թեմային ճշգրիտ համապատասխանող հարցումներ: Առաջխաղացման այս փուլը տեղին է բոլոր կայքերի համար՝ անկախ դրանց սկզբնական վիճակից:
3. Կատարել օպտիմալացման աշխատանքներ։
Եթե մարդուն անհարմար է կայքի օգտագործումը, նա կգնա մրցակցի մոտ, և ընկերությունը կկորցնի պոտենցիալ հաճախորդին: Որպեսզի դա տեղի չունենա, SEO-ի մասնագետն իրականացնում է օպտիմալացման աշխատանքներ։ Օրինակ, պատահում է, որ որոշ բաժիններ հեռացվում են կայքից, բայց դրանց հղումները մնում են։ Երբ օգտատերը սեղմում է նման հղման վրա, նա տեսնում է 404 սխալի հաղորդագրություն, այցելուներին չկորցնելու համար գոյություն չունեցող էջերի հղումները հանվում են։ Նաև այս փուլում SEO-ի մասնագետները ստուգում են կայքի օգտագործման կառուցվածքը, տեքստերը, պատկերները և այլ տարրերը:
4. Կայքի ինդեքսավորում:
Որպեսզի հաճախորդները գտնեն ընկերության կայքը, ինդեքսավորվում են նրա էջերը և ամբողջ բովանդակությունը՝ որոնողական ռոբոտները «ծանոթանում» են բովանդակությանը և մուտքագրում տվյալների բազա։ SEO-ի մասնագետը բացում է էջ ինդեքսավորման համար, երբ այն պարունակում է մանրամասն տեղեկատվություն ապրանքի կամ ծառայության մասին, բոլոր կոճակներն աշխատում են, այն բացվում է ցանկացած սարքի վրա և բավարարում է հիմնական հարցումները:
5. Փորձարկել տարբեր տարրեր:
Օպտիմալացումից հետո SEO-ի մասնագետը վերլուծում է արդյունքները և աշխատում է ապահովելու, որ ռեսուրսը օպտիմալացված է ոչ միայն ներսում, այլ նաև որոնման արդյունքներում։
6. Հաճախորդի վարքագծի վերլուծություն։
Հաճախորդի վարքագծի վերլուծություն արվում է պարզելու համար, թե այցելուները որքան ժամանակ են անցկացնում կայքում, որքանով են նրանք գոհ դրա հարմարավետությունից և տեղեկատվության որակից:
Կայքի առաջխաղացման պայմանները։
Պատահում է, որ ընկերության սեփականատերը մտածում է. «Եկեք սկսենք կայքի առաջխաղացումը որոնողական համակարգով, երեք ամսից մենք կգնանք արդյունքների գագաթին և կդադարեցնենք SEO-ն. ինչու շարունակել վճարել, եթե արդյունքն արդեն կա»:
Գործնականում դժվար է որոշել կայքի օպտիմալացման և առաջխաղացման ճշգրիտ ժամկետները: Դրանք կախված են ռեսուրսի սկզբնական վիճակից, դրա ծավալից, բյուջեից։ Օրինակ, փոքր առցանց խանութի առաջխաղացման սկզբնական փուլը կարող է տևել մեկից երեք ամիս: Այս ընթացքում հնարավոր կլինի իրականացնել աուդիտ, վերլուծել բիզնեսի թիրախային լսարանը, հավաքել իմաստային միջուկ, պատրաստել բովանդակություն, կատարել օպտիմալացման աշխատանքներ։