SMM մարքեթինգ
SMM-ը նշանակում է սոցիալական մեդիա մարքեթինգ: Այսօր այս ոլորտի մասնագետները չափազանց պահանջված են։ Սա զարմանալի չէ, քանի որ սոցիալական ցանցերում գրագետ առաջխաղացումը կարող է բավականին շոշափելի շահույթ բերել բիզնեսին: Վիճակագրության համաձայն՝ ընկերությունների մոտ 80%-ը սոցցանցերում պահպանում է սեփական էջերը, քանի որ մարկանց ուշադրությունը մեծապես տեղափոխվել է սոցիալական ցանցեր։ Բայց որպեսզի այդ աշխատի, արդյունավետ մարքեթինգ է անհրաժեշտ:

SMM առաջխաղացման հիմնական նպատակն է ներգրավել նոր հաճախորդներ և ավելացնել վաճառքը սոցիալական ցանցերի միջոցով: Այն օգնում է ձեր արտադրանքի մասին տեղեկատվություն փոխանցել թիրախային լսարանին: Սա ձեռք է բերվում տարբեր ձևերով (գովազդ, գրավիչ բովանդակություն և հաճախորդների հետ անմիջական շփում), որոնք օգտագործվում են համակցված:

Որո՞նք են այն հիմնական ուղիները, որոնցով աշխատում է SMM մասնագետը.

Facebook-ն և Instagram-ն ունեն ամենամեծ լսարանը, որը լայն հնարավորություններ է բացում առաջխաղացման համար: Այստեղ դուք կարող եք տեղադրել նպատակային գովազդ, և այն հնարավորինս արդյունավետ կլինի (եթե ճիշտ եք բացահայտել թիրախային լսարանը)՝ ելնելով այն հանգամանքից, որ հաճախորդները մանրամասն տեղեկատվություն են տրամադրում իրենց մասին: Կարող եք պատրաստել տեղեկագիր, օգտվել տարբեր մեդիա տեխնոլոգիաներից, տեղադրել լուսանկարներ, կազմակերպել թրեյնինգներ և վարպետության դասեր և այլն։
Ֆեյսբուքում կազմակերպությունները կարող են ստեղծել բիզնես էջեր, որոնք տրամադրում են տարբեր գործիքներ իրենց առաջխաղացման համար։ Ներառյալ նպատակային գովազդը, բլոկների ավելացումը և այլն:
Instagram-ը, չնայած անլուրջ սոցիալական ցանցի համբավին, կարողանում է բավականին լուրջ եկամուտներ բերել։ Դրանով պետք է առաջնորդվես, եթե պոտենցիալ գնորդներին ցույց տալու բան ունես (տեսողականորեն գրավիչ ապրանք): SMM-ի մասնագետներն օգտագործում են նպատակային գովազդ, հրապարակում են հայտնի բլոգերների հետ, մրցույթներ, վիկտորինաներ և շատ ավելին:
SMM-մասնագետը զբաղվում է սոցիալական ցանցերում բիզնեսի առաջմղմամբ։ Մի ընկերության համար կարևոր կլինի բարձրացնել ապրանքանիշի ճանաչումը և շահել հաճախորդների վստահությունը, մյուսի համար կարևոր կլինի հաճախորդի ուշադրությունը գրավել կոնկրետ նախագծի կամ առաջխաղացման վրա: Բայց ամենից հաճախ SMM մարքեթինգը հետապնդում է այս բոլոր նպատակները միաժամանակ: Աշխատանքի արդյունքը պետք է լինի հաճախորդի կոնկրետ թիրախային գործողությունը (գնում, անցում դեպի կայք, մասնակցություն գովազդային արշավին):

Ո՞վ է ամենից հաճախ պատվիրում սոցիալական մեդիայի խթանման ծառայություններ:

Սա փոքր և միջին բիզնես է, որը հիմնականում զբաղվում է մասսայական վաճառքով կամ ծառայությունների մատուցմամբ։ Օրինակ՝ հագուստի փոքրիկ խանութ, գեղեցկության սրահ, սրճարան, ֆիթնես կամ մասնավոր լուսանկարիչ։

Ձեր բիզնեսը սոցիալական ցանցերում ներկայացնելու առավելությունները.

պոտենցիալ գնորդները արագ արձագանքում են գովազդին.
գովազդի ձևաչափը աննկատ է.
հաճախորդներից հետադարձ կապ ստանալու հնարավորություն կա.
առաջխաղացման համար ավելի քիչ ժամանակ է պահանջվում (համեմատած, օրինակ, SEO-ի առաջխաղացման հետ):
SMM-ն ունի նաև թերություններ. Մասնավորապես, այս մարքեթինգային տարբերակը հարմար չէ պրեմիում ապրանքներ վաճառող ընկերությունների համար։ Բացի այդ, դժվար կլինի ձերբազատվել առաջխաղացման ոչ պրոֆեսիոնալ մոտեցման արդյունքում ձևավորված բացասական իմիջից։ Չէ՞ որ սոցիալական ցանցերում տեղեկատվությունը տարածվում է ձայնի արագությամբ։

SMM առաջխաղացման ռազմավարություն
Կախված նրանից, թե ինչ նպատակ է դնում ընկերությունը, երբ նախատեսում է գովազդել սոցիալական ցանցերում, որոշվում է SMM ռազմավարությունը: Յուրաքանչյուր կազմակերպության առաջադրանքները տվյալ պահին և ապագայում կարող են տարբեր լինել: Սա պետք է հաշվի առնել ապագա աշխատանքի և մարտավարության պլանավորման գործընթացում։

Ինչ նպատակներ է սովորաբար հետապնդում բիզնեսը SMM մասնագետ վարձելիս.

Նոր հաճախորդների ներգրավում;
Եկամուտների ավելացում նոր վաճառքների միջոցով
Առաջատարների ձեռքբերում (այսինքն՝ պոտենցիալ գնորդներ, ովքեր ինքնուրույն դիմել են և թողել կոնտակտային տվյալներ՝ որպես հատուկ խթանման մաս);
Ընկերության ճանաչելիության բարձրացում, ապագա հաճախորդների հետ ծանոթանալը.
Պահպանել հետաքրքրությունը ձեր արտադրանքի նկատմամբ՝ ներգրավելով թիրախային լսարանին:
Մինչև վերջերս բիզնեսները չէին մտածում սոցիալական ցանցերում իրենց առաջխաղացման մասին մտածելու անհրաժեշտության մասին։ Այո, և այն վատ էր ներկայացված ինտերնետում։ Բայց քանի որ շուկայավարման այս ոլորտը զարգանում է, մրցակցությունից առանձնանալն ավելի ու ավելի դժվար է դառնում: Ինչպես նախկինում, այլևս հնարավոր չէ պարզապես վերբեռնել ապրանքների լուսանկարները և սպասել, որ պոտենցիալ գնորդն ինքն իրեն գրի։ Անհրաժեշտ է իրավասու SMM ռազմավարություն, որը ներառում է հետևյալ քայլերը.

Տեղեկատվության հավաքագրում, շուկայի վիճակի վերլուծություն;
Մրցակիցների ուսումնասիրություն;
Նպատակի, աշխատանքի ուղղության, ժամկետների և ծրագրված արդյունքի սահմանում.
Սոցիալական ցանցի ընտրություն և առաջխաղացման քաղաքականություն;
Բյուջեի պլանավորում, բովանդակության պլանավորում և հրապարակման ժամանակացույց;
Աշխատանքն ինքնին` հայեցակարգի ստեղծում և այլն;
Ցուցիչների նկատմամբ վերահսկողություն, անհրաժեշտության դեպքում դրանց կարգավորում, հաճախորդին հաշվետվությունների տրամադրում:
SMM մարքեթինգային ռազմավարության մշակումը կօգնի ճիշտ պլանավորել սոցիալական ցանցերում խմբերի հետագա պահպանումը և բյուջեի բաշխումը

Прокрутить вверх