Վեբ ծրագրավորման տեխնոլոգիաներն ու սկզբունքները չեն կանգնում և անընդհատ փոփոխվում են։ Որպեսզի ձեր կայքերը նորաոճ տեսք ունենան և գրավեն հաճախորդին, դուք պետք է հասկանաք ոլորտի հիմնական միտումները և հետևեք վերջին նորություններին:
Ինչպե՞ս է սկսվել վեբ մշակումը և ինչպե՞ս է այն կառուցված այսօր:
Ինտերնետի սկզբնական շրջանում կայքերը շատ պարզ էին և գրեթե ամբողջությամբ տեքստային էին: Բովանդակության կառուցվածքը ստեղծողները օգտագործել են աղյուսակներ: Կայքերի կառուցման այս մեթոդը հայտնի մնաց մինչև 2000-ական թվականները, սակայն բջջային ինտերնետի դարաշրջանի գալուստով այն կորցրեց իր արդիականությունը:
Վեբ ծրագրավորողների խնդիրը մեծապես պարզեցվել է CSS ստանդարտների հայտնվելով: Մասնագետներն ունեին կանոնների միասնական ստանդարտ համակարգ, որը նկարագրում էր HTML-ի և XML-ի տարրերը:
Երբ CSS-ի բնութագրերը բարելավվեցին, աղյուսակի կայքերը վերածվեցին արգելափակման կայքերի: Վեբ ռեսուրսների կառուցվածքի և արտաքին տեսքի կառավարումը շատ ավելի հեշտ է դարձել, իսկ առանձին բլոկների քեշավորումն արագացրել է վեբ էջերի բեռնումը:

Ժամանակակից վեբ ծրագրաորումը բաժանված է 2 հիմնական մասի.

Frontend — ռեսուրսի տեսանելի մասի ստեղծում, ինտերֆեյսի ծրագրավորում:
Backend — ռեսուրսի ֆունկցիոնալության ներքին (սերվերի) մասի ստեղծում:

Եկեք մանրամասն նայենք վեբ ծրագրավորման ընթացիկ միտումներին:

Վեբ ծրագրավորման ընթացիկ միտումները

Մենք ևս մեկ անգամ չենք խոսի բրաուզերի, միջպլատֆորմի և կոդերի վավերականության կարևորության մասին: Սրանք հաջողության լռելյայն նախադրյալներն են: Անդրադառնանք կայքերի ստեղծման ոչ այնքան ակնհայտ, բայց կարևոր սկզբունքներին։ Նրանց մեջ:
Նվազագույն JavaScript անիմացիայի համար
Այն ամենը, ինչ կարող է իրականացվել կայքի ձևավորման մեջ CSS ոճերի միջոցով, արեք հենց դա՝ նվազագույնի հասցնելով JavaScript սկրիպտները։ Դա պայմանավորված է նրանով, որ CSS-ը շատ ավելի քիչ է բեռնում ռեսուրսը անիմացիայի ժամանակ։
Ամեն ինչ արագության համար
Վեբ ծրագրավորողի նպատակը կայք հավաքելն է այնպես, որ արագ բեռնման հետ որևէ խնդիր չլինի։ Սա նշանակում է բացառել չօպտիմիզացված գրաֆիկան, ապահովել քեշավորում, չօգտագործել ծանր սկրիպտներ և այլն։ Եվ դա միայն կայքից օգտվողի հարմարավետության համար չէ արագացնել էջի բեռնմանը: Բեռնման արագությունը կարևոր գործոն է SEO-ի առաջխաղացման համար:

Մուտք գործել «դանդաղ» ինտերնետ կապով
Միշտ կլինեն «դանդաղ» ինտերնետ ունեցող օգտատերեր։ Վեբ ծրագրավորողները պետք է վեբկայքեր կառուցեն այնպես, որ դրանց հետ հեշտ և հարմար լինի աշխատել, նույնիսկ եթե ցանց մուտք գործելու հետ կապված խնդիրներ կան: Դա անելու համար նախ անհրաժեշտ է.

Օպտիմալացնել պատկերները չափի համար, օգտագործել արագ բեռնում, նշանակել alt ատրիբուտներ:
Օգտագործեք WOFF 2.0 և WOFF տառատեսակները, նշեք link rel=»preload» և font-display CSS հատկությունը՝ բեռնման ժամանակ տեքստը ստանդարտ տառատեսակով ցուցադրելու համար: Մի մոռացեք նաև src՝ տեղական հատկանիշի մասին: Այն կնվազեցնի սերվերի բեռնվածությունը այն սարքերի համար, որտեղ օգտագործված տառատեսակն արդեն տեղադրված է:
Մտածեք մատուցման ամենակարճ ճանապարհը՝ մի կողմ թողնելով ռեսուրսները, որոնք չեն պահանջվում հիմնական բովանդակությունը ցուցադրելու համար: Բանն այն է, որ հաճախորդը տեսնում է հիմնական տեղեկատվությունը որքան հնարավոր է շուտ, մինչդեռ մնացածը բեռնվում է:

Կոկիկ կառուցվածքային կոդ
Մեքենային չի հետաքրքրում, թե կոդը գրված է մեկ տողով, թե բաժանված է իմաստային բլոկների՝ նահանջներով, որոնք պարզեցնում են տարրերի բնադրումը։ Բայց կոդի վրա կաշխատեն այլ մարդիկ, ուստի ամեն ինչ իրար խառնելը ոչ պրոֆեսիոնալիզմի նշան է։
Մեկ այլ օգտակար սովորություն կոդում կարևոր մեկնաբանություններ գրելն է։ Սա կօգնի արագ գտնել ցանկալի հատվածը և կպարզեցնի մասնագետի աշխատանքը, ով հետագայում կաջակցի և կբարելավի նախագիծը: Կարևոր է այստեղ հավասարակշռություն պահպանել, քանի որ կոդի չափազանց շատ մեկնաբանությունները նույնպես լավ գաղափար չեն:

կոմպակտ կոդը
Կայքի կոդը նույնպես պետք է կոմպակտ լինի: Դրան հասնելու համար խուսափեք ավելորդ նույնացուցիչներից և դասերից, օգտագործեք ժառանգական հատկություններ, մտածեք տարրերի բնադրումը նվազեցնելու ուղիների մասին, օգտագործեք սղագրություն CSS:

Օգտագործելով SEO պիտակներ
SEO պիտակները օգնում են բացատրել որոնողական ցանցերին, թե ինչ բանալի բառերով իմաստագրել վեբ էջը: Որոնման ալգորիթմը նախ անցնում է հիմնական մետա թեգերի միջով և եզրակացություններ է անում վեբ էջի որակի և կառուցվածքի, դրա բովանդակության և համապատասխան հարցումների վերաբերյալ: Հետևաբար, էջի տեքստում վերնագրերը միշտ պետք է նշվեն պիտակներով (H1-H6), էջը պետք է ունենա արտաքին հիմնական վերնագիր (Title) և կարճ նկարագրություն:

Прокрутить вверх