Կայքերի սպասարկում

Կայքի սպասարկումը կազմակերպչական և տեխնիկական միջոցառումների համալիր է, որը նախատեսված է ապահովելու կայքի անխափան, խնայողական, անվտանգ և արդյունավետ աշխատանքը:

Ինչ է ներառված կայքի սպասարկման մեջ
Կայքի մասնագիտական ​​սպասարկման բոլոր աշխատանքները կազմակերպվում և պլանավորվում են ծրագրի ադմինիստրատորի կողմից:
Տարբեր սխալների համար ռեսուրսի ավտոմատ փորձարկում:
Պինգ ծառայություններում կայքի շարունակական հասանելիության (գործունակության) մոնիտորինգ:
Կայքի սերվերի վերլուծություն՝ կասկածելի գործընթացները հայտնաբերելու համար, որոնք կարող են վկայել DDoS հարձակման, վիրուսային վարակի կամ հակերության մասին:
Ավտոմատացումը ոչ միայն հեշտացնում է ադմինիստրատորի աշխատանքը, այլև կարող է կանխել բազմաթիվ սխալներ, որոնք հազիվ նկատելի են անզեն աչքով:

Կայքի թարմացում։
Կայքում առկա տեղեկատվության և բովանդակության համապատասխանության պահպանում: Թերևս բովանդակության մասին հոգալն ամենակարևոր կետն է նախագծի պահպանման գործում։ Ռեսուրսի էջերում հնացած կոնտակտային տեղեկատվության կամ անհամապատասխան տեղեկատվության առկայությունը մեծապես վնասում է կայքի վստահությանը, այցելուների հավատարմությանը և որոնման մեջ առաջխաղացմանը: Բովանդակության կառավարման համակարգերի օգտագործումը թույլ է տալիս ադմինիստրատորին կամ բովանդակության մենեջերին թարմացնել կայքի տեղեկատվությունը առանց նույնիսկ կառավարման վահանակ մուտք գործելու:
Ըստ անհրաժեշտության կամ ժամանակի, կայքը ենթարկվում է աուդիտի տարբեր ոլորտներում: Այնուհետև աուդիտի արդյունքների հիման վրա վերացվում են թերությունները և վերջնական տեսքի բերվում բացակայող օղակները։ Պարբերական աուդիտը սովորաբար իրականացվում է եռամսյակը մեկ անգամ:
Որոնման ժամանակ կայքի դիրքի կտրուկ անկման կամ տրաֆիկի մեծ կորստի դեպքում կատարվում է արտահերթ աուդիտ՝ խնդիրը գտնելու և շտկելու համար։

Կայքի սպասարկում
Կայքի սպասարկումը ներառում է.

  • Բովանդակության կառավարման համակարգերի և պլագինների ժամանակին թարմացում: Սա օգնում է ոչ միայն բարելավել կայքի աշխատանքը, այլ նաև ավելի լավ պաշտպանություն է ապահովում ներխուժողների դեմ:
  • HTML կոդի վավերականության և մաքրության ստուգում:
  • Աշխատեք նվազեցնել էջերի քաշը և արագացնել ռեսուրսը:
  • Հասանելիության վերահսկում. Սովորաբար օգտագործվում են երրորդ կողմի հատուկ ծառայություններ, որոնք մի քանի րոպեն մեկ ստուգում են կայքի աշխատանքը և փլուզման դեպքում ազդանշան են ուղարկում ադմինիստրատորին էլեկտրոնային փոստով կամ հեռախոսով։
  • Տեխնիկական սպասարկում հոսթինգի ծառայությունների մակարդակով.
  • Կայքի SEO սպասարկում

SEO-ի պահպանման համար իրականացվում են հատուկ թեստավորում և SEO աուդիտ։ Բնականաբար, SEO-ի պրոֆեսիոնալ մասնագետը պետք է զբաղվի օպտիմալացմամբ։ Քանի որ որոնման համակարգերի վարկանիշավորման կանոնները անընդհատ փոխվում են, ձեր կայքի SEO-ն արդիական պահելը կարևոր է համացանցում ձեր նախագծի հաջող առաջխաղացումն ապահովելու համար:

Կիբերանվտանգության ապահովում
Հաքերները չեն քնում. Հետևաբար, ադմինիստրատորը պետք է զգոն լինի: Երբեմն հատուկ արտաքին ծառայություններ են հրավիրվում կայքը պաշտպանելու համար, և դա կարող է լավ լուծում լինել, եթե անհնար է ինքնուրույն զբաղվել պաշտպանությամբ:

Բացի այդ, դուք պետք է ընտրեք հոսթինգ մատակարար, որը ծառայություններ է մատուցում DDoS հարձակումները կանխելու համար: Այս ծառայությունը տրամադրվում է վճարովի։ Եվ եթե կասկածներ կան DDoS հարձակումների հնարավորության մասին, կամ դրանք արդեն եղել են, կարող եք կամ պայմանագիր կնքել մեկանգամյա ապակողպման համար, կամ ստանալ բաժանորդային ծառայություն:

Անվտանգության համակարգը ներառում է նաև ֆայլերի կրկնօրինակում և արխիվացում:
Կրկնօրինակներ պետք է ստեղծվեն ամեն անգամ, երբ խմբագրում եք: Այնուհետև վիրուսով վարակվելու և աշխատող վեբ նախագծի ոչնչացման դեպքում այն ​​կարող է արագ վերականգնվել կրկնօրինակից։

Прокрутить вверх